Saturday, March 14, 2009

Alysa Comot!!


hehehe terperanjat aku tgk alysa time nih!!!x pnah dia secomot ni...aku bg dia mkn biskut oreo...punya la suka...smpai comot truk mcm nih...aku pon tergelak bila tgk rupa alysa msa ni hahahahaha trus amik pic nak bg papa dia tgk...papa pg uni time ni...lawak la alysa...lps dr hr tu...aku dah x bg alysa biskut oreo....dia suka...tp punya la kotor...x larat aku myental baju dia...aku memg x suka baju alysa comot...tp bdk besar ni..tgh mkn...baju sure kotor...yg x tahan kalu dah basuh x hilang kotornya tuh huhuhu tensen aku...seboleh jugak aku sental bg bersih heeee pic ni aku nak smpn & tunjuk kat alysa bila dia besar...biar dia tgk sndiri....hahahaha

5 comments:

  1. wooo... ada blog ni jugak ek.. tk perasan pon.. bile balik mesia?

    ReplyDelete
  2. ermm.. udah ada blog.. harus aku link ko punyer ni..

    hohoho.. sgt tomot itu budak makan oreo.. teringat plak cookies monster dlm saseme street.. (blh plak.. hihi..)

    ReplyDelete
  3. bila nak hupdet ni?? bizi ker???
    meh datang amik award dan buat tag..

    ReplyDelete
  4. Salam..
    tq for visting my blog..
    comot2 pun tetap comel alisya nie..
    terkejut tgk tadi ingat kena apa laa muka dia hahah

    ReplyDelete
  5. Comotnyeee.. tapi tetap cute.. hehehe

    ReplyDelete