Sunday, August 22, 2010

Salam Ramadhan

salam..lame nya x hupdate blog...1001 alasan lame menyepi...hehee hopefully lps ni rajin la nak mencoret dlm diary ni...insya allah...sempena bulan ramadhan ni aku nak ucap selamat berposa kepada semua umat islam seantera benua...rndu ngan suasana ramadhan kat msia esp kat kg halaman yg terchenta kuala lipis kuuu....uwaaaaa makkk....nak blk kg...mmm...tp posa kat cni pun x kurg meriahnyer...rmai kwn2 n kdg2 kitorg berkumpul buka puasa sama2 n solat terawih rmai2...semangt sket beribadah bila terawih rmai2...if xder jemputan berbuka puasa n terawih kat umh kwn2....aku ngan asben buka kat umh n then terawih kat masjid al-khalil dkt area umh aku...mcm kat msia lak bila terawih kat msjid...bila aku duduk area north ni baru la berpeluang terawih kat masjid...masa duduk area south dulu masjid jauh..so x pnah solat terawih kat masjid...alhmdulillah..skang environment tmpat tinggal baru aku ni lebih best!rmai kwn2 yg tgal berhampiran...dkt ngan asian groc yg syioknyer...apa brg dapur yg xder aku leh pg bli sendiri...kalau dulu kna tggu en suami blk baru la dpt keluar pg bli brg dapur...so skang lebih independant sket la heheheh mmm hr ni aku nak wat hor fun mee fav aku utk buka n ikan baramundi msk 3 rasa utk lauk dinner n sahur...so..aku nak kuar g bli brg n ready to cook!chiow..

Uyun

No comments:

Post a Comment